jaha

Ingen aning om vad jag skulle döpa detta inlägget till. Det är ruskigt kallt här och jag är glad att jag red i ridhuset idag. Det gick helt okej att rida, kanske inte superbra eftersom att det är första gången han rids i ridhus efter vintervilan och för att Lucky var sjukt kissnödig hela tiden. Lucky är märklig eftersom att han absolut inte kan slappna av och kisse om det är andra hästar i ridhuset. Gick runt och skvätte hela tiden för att han var så kissnödig. Under halva passet ställde han sig motvilligt och kissade lite grand. Men sen när jag ridit klart och tagit av sadeln och hoppat av kissade han säkert 30sek. Lille snutte. Blev inga bra videor idag eftersom att han gick och spände sig hela tiden, vilket resulterade till en korvliknande häst, hihi.

Träffade annars en tjej på från klubben där, jag fråga lite om hennes sadel och det var en Passier Pegasus, såg riktigt skön ut. Dom hade köpt den från Ingdams och de var jättenöjda med det.

När jag kom hem släppte jag ut Lucky till de andra och gick in och käkade lite. Blev Taco från igår, hehe. Precis när jag käkat klart har Phiis dragit sönder Luckys täcke, igen. Denna gången hans Horseware Amigo täcke. Suck. Slängde ut Phiis lekboll till honom för att han skulle göra något annat, och då står han och slår bollen i huvudet på sig själv. Hmm, inte alla hjärncellerna på plats?

Nu är jag fruktansvärt trött så ska nog sova lite, i kväll ska jag ta med min mamma på promenad. Dock inte i koppel haha.



Enjoy, love Linn


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror jag dööör lite så söt den hunden är!

2010-01-17 @ 16:05:13
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/
Postat av: caroline

Har du någon bild på det CS schabraket?

2010-01-17 @ 17:28:16
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Lola - Nystartad hästblogg

SV; ja, det tycker jag också! :) hur går det med din, och ögat?

2010-01-17 @ 20:35:37
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: Du är gullig du! :) Skulle verkligen vara kul. Men vill inte ha för höga mål coh ahr satt att kvala 1.40 och de ska ju inte vara så "svårt" Eftersom vi redan är säkra i 1.30 :) Sedan får man så om man verkligen är redo men han känns otroligt fin och det är 1½ månad innan tävlingarna börjar så det är bara liggga i så han är i topp! :)

2010-01-17 @ 21:00:07
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0