Glad

Yes, today i'm happy. Varit nere och tränat lite på gymmet, det gick bra. Blivit liiiite starkare i benen nu. Eller så bara fuskar jag, haha. Är glad för att allt är mycket bättre med Phiis, Lucky och Fellow gick bra idag och för att jag har snackat norska idag. Yes, för er som inte visste det är jag född i Norge, flyttade till Sverige när jag var 7år. Personen jag snackade med visade det sig att vi bott i nästan samma kvarter :O Världen är bra liten många gånger. Börjar snacka mer och mer med folk där nere nu. Riktigt roligt, blir väl lite för mycket snack ibland. Får se när nästa träning blir av, imorgon blir det väl inte eftersom att jag ska till Hbg. En liten överraskning så ja, hoppas på något skoj, hihi! Vill träna till helgen så hoppas det blir av.

Nu har jag precis skrivit klart min träningsdagbok. Det går faktiskt ganska bra att skriva i den, något som våra gamla lärare på gymnasiet alltid tjatade om, sen nu när man tagit studenten blir det av haha. Helt omöjligt att komma ihåg alla vikter annars, trodde inte jag skulle ha problem med det, men det är inte så lätt att komma ihåg som man tror.

Nu ska jag duscha sen sova så jag kan ta ut hästarna tidigt imorgon.

Älsklings Lucky <3


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Ja, det har jag faktiskt. Det var bland de bästa, men det här från ÖB är faktiskt bättre - och då har min häst inga roliga hovar. Min hovis trodde inte på mig när jag sa vilket jag använde, men nu tipsar han andra med det :)

2010-01-14 @ 23:27:53
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0