Dagen snart över

Snart är dagen över och jag har ine gjort så mycket idag, lagade middag som sagt, blev gott till och med. Blev norsk mat, "kjøttkaker" med potatis, sås och rivna morötter. Duktig jag är! :D Nu på kvällen har jag varit nere och tränat, det gick superbra. Blev ben, biceps och triceps idag. Tränade ju biceps igår, men hade ingen värk så körde på lite extra idag, plus att det alltid är nyttigt att lära sig nya övningar. Mina triceps leker man inte med, är så sjukt oerhört himla galet.... svaaaag där. Nästa vecka är det många borta från gymmet så då ska jag fokusera på bänkpress, får passa på när det inte är några där. Slippa skämma ut sig onödan.

Herreguuuud, har ni hört Markus Krunegårds "nya" låt??!?! Wiiiie vad braaaaa den är!
Märks att jag är glad eller? Jag är så väldigt bra humör just nu, lite hoppträning på detta hade varit som pricken över "i":et. WIIIIE!

Lyssna på den själv så får ni höra hur bra den ÄR!!! Markus Krunegård-Jag är en vampyr



Ha en underbar kväll gott folk. Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0