Ajj

Har så ont i min kropp just nu, men det är ganska skönt. Undrar hur det kommer kännas imorgon, hade i alla fall det ganska hektiskt på gymmet idag, hann med mycket. Imorgon ska jag vila eller springa eller gå en runda. Kanske ta med mamma eller pappa med ut i skogen, rasta dem, haha. Snart ska jag och min lilla hund gå och lägga oss och titta på film, ska se klart American History X som jag började titta på igår. En ruskigt bra film som jag bara älskar, sen att huvpersonen är snygg med gör inte saken sämre, hihi. Gillar egentligen inte nasistfilmer, men hela historien i denna filmen är så bra.

Var ute en låååång tur med Phiis innan idag, han fick ett rejält konditionspass, skönt att rasta honom ordentligt. Han och jag kommer nog ha lika mycket träningsvärk imorgon. Så imorgon får han vila och på lördag skritta, ska nog rida Fellow och Lucky imorgon, tänkte ge Fellow ett ordentligt pass med.

Här har vi två huvudpersoner i filmen, snyggingen till höger.


Enjoy, nu ska jag och min träningsvärk ge oss av mot duschen. Love Linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

love your blog! så inspirerande att du också tränar massor,man blir pepp!!!

2010-01-21 @ 22:49:22
URL: http://byme.webblogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

SV till Anonym: Taaack, vad roligt, precis det jag vill, mer träning åt folket! :D

2010-01-21 @ 22:50:03
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Maja

Ujjj, jag fick alla i min klass (socialpsykologi) att må illa när jag i detalj förklarade scenen då Norton tvingar den färgade mannen att bita i trottoarkanten... Usch.. men förutom att han är superhemsking i början av filmen så kan man ju inte neka till hans sexighet ;)

2010-01-21 @ 23:02:05
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Victor

Lovar att du hade tyckt om Inglourious Basterds med.. men nejdå rädd för att pröva något nytt :-)

2010-01-22 @ 07:45:51
Postat av: Linn Skjetne

löjlig du är victor.

2010-01-22 @ 12:14:32
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0