Snösulor blev det

Var iväg och tränade igår på kvällen, två timmar gick hur snabbt som helst.

Lucky fick snösulor igår i alla fall. Bara han inte trampar av sig skorna nu haha, Lucky är ju lite av en mästare på det. Om några veckor är det Fellows och Phiis tur, lutar åt sulor på dem med. Trodde verkligen inte att snön skulle ligga kvar så länge här. Vi bor i skåne för fan. Menmen finns inget man kan göra åt det, bara att gilla läget. Blir väl säkert ingen hoppträning för Jörgen denna veckan heller, skulle tydligen snöa på onsdag/fredag. Wihiooo, inte.
Tack så mycket för alla fina kommentarer som jag fått på bilderna på mig och Lill-Phiisen. Ni är för söta.

Alla snackar om besöksrekord, jovisst jag hade också det, men faktiskt så tror jag inte att alla hade det. För bloggen har ju strulat lite sista tiden och är det inte lite konstigt om alla får besöksrekord samtidigt? Menmen kul om det är så att fler börjat läsa min blogg, även om jag inte tror det haha.

Phiis har fina stora näsborrar och jag ett stort leende.


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0