Trevligt

Haha det var ju trevligt att så många var med på att köpa Cardentohästen. Tror tyvärr att vi behöver vara fler för att det ska gå ihop haha. Och vem ska rida den? Jag gör det helst själv, om det vill jag att Marcus Ehning ska rida den haha.

Johans deal om att jag skulle köpa Totilas till honom om han köpte denna till mig funkar nog inte så bra. Tror Totilas kostar liiiiite mer!

Just nu är jag skittrött, gick en promenad med Lucky imorse, cirka en halvtimme- 40min. Det blåste kallt, men var riktigt fint ute när solen tittade fram. Vid 11 när hästarna hade kommit ut mockade jag och fixade i stallet. Runt 12tiden fick jag tjuss av pappa ner till gymmet, tränade ben och axlar i nästan exakt 1,5timme. Det var krävande så det är antagligen därför jag är så trött nu. Skönt i alla fall att hästarna är inne nu och allt är fixat. Ska bara ta det lugnt ikväll, orkar inget annat. Imorgon tror jag att det blir en runda till skäralid. Ska nog göra nybakade bullar och ha med varm choklad. :) Låter mysigt va? 

Love Linn



 

Kommentarer
Postat av: josse

åh gud vad mysigt med skärlid!

hade gärna hängt med, men jag ska träna imorgon sen sova hos linnea. hoppas vi kan göra det en annan dag :) älskar dig

2010-02-12 @ 19:36:21
Postat av: Johan-you-know-who

Hahahaha, ja Totte (vi kallar honom det nu eftersom vi förutsätter att jag på något sätt ska få honom) kostar kanske lite mer men ändå... Om du betalar halva honom o jag andra halvan så lovar jag att betala HALVA DIN! det är en skitbra deal ju! :o ;) haha

2010-02-12 @ 20:54:14
URL: http://cochon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0