Ridhuset

Idag har jag och mamma kört två rundor till ridhuset, red Phiis hemma, åkte med Lucky efter det, sedan hem käkade lite och åkte med Fellow. Väl där mötte vi gunilla och jag red Telli efter Fellow. Hoppade Lucky och han hoppade superbra och det känns bra. Han lyssnade på mig under hoppningen även om han försökte bocka av mig så in i helvete i början haha. Han bockar i princip aldrig, men idag var det extremt. Fellow fick också hoppade lite, han skötte sig helt okej, testade att komma undan en gång men skötte sig sen. Telli var jätteduktig, har inte ridit honom sedan 6december och han skötte sig utmärkt.

Ska snart ut och mocka har inte hunnit de innan idag, efter det blir det bara lugnt. Försöker få min bror att göra en ny header till min blogg men han verkar helt seg på de.

Ikväll kommer det nog bilder på sakerna som jag köpte i gbg, har fått lite önskemål om det.

Knappt man längtar tillbaka till gbg, härligt hästfolk och mässa. Träffade ju både Sandra och Louise där, det var supertrevligt. Stötte också på tjejen som köpte min cponny av mig, Amanda. :)  

Får bli en superfin bild på Ehning som jag tog i fredags.


Ps. Gunde Svan kan dö som uttalar sig om Petter Northug...

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till gödsel

Glöm nu inte våran affärsidé !

2010-03-01 @ 17:26:42
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Louise - Från flygplan till gödsel

Förresten vad ovanligt att se en topphäst som inte är klipp på benen, eller hur ?

2010-03-01 @ 17:28:49
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0