Nu...

Nu är nästan allt fixat inför GBG mamma och jag var och handlade lite innan, blev godis, frukt och mackor. Tog ut pengar, blev positivt överraskad över vad jag hade på kontot så det var ju positivt.

Något som helt säkert ska inhandlas är:
Handgjort spö från piskmakaren i Lund
Youngjump bakbensskydd, svarta
Ridhandskar
Christina Sport schabrak+luva
Plaststigbyglar om det finns några snygga.

Annars blir det bara att se vad som finns :) Ska bli fettnajs att komma iväg, hade egentligen velat åka nu, men det går inte haha. Ska käka en 3timmars frukost på hotellet också på lördagsmorgonen, haha. Lite krydd kanske, men ska i alla fall äta ordentligt och ta det lugnt. Åt en riktigt bra frukost imorse, tog en bild så ni kan få se en annan dag när jag orkar lägga in. Ska ladda min systemkamera och digitalkamera ikväll så jag kan filma och fotta lite från skandinavium. Imorgon kväll är det nämligen six-bar(höjdhoppning). Åååh så nice!

Här har ni en video på Six Bar från Spruce Meadows, bland annat Nick Skelton med på Russel.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: louice

vilken tid ska ni in på showen?

2010-02-25 @ 20:30:49
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: louice

vi har biljett till kl 18.00 är de höjd hoppet då nån gång ? :P aa bilde på bilen kommer sen hehe

2010-02-25 @ 22:02:48
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0