När då?

Helt seriöst, när ska det sluta snöa? Kul att gå upp halv 8 idag och ställa sig och skotta för att man ens ska kunna komma in i hagarna med hästarna. Det är inte det minsta kul. Jag hoppas innerligt att det slutar snöa vilken sekund som helst, för jag måste kunna komma iväg till träning. Läste på Trolleholms hemsida att tränigen för jörgen är inställd på torsdag, tror inte jag har skrivit det förut? Just nu är jag skittrött, var bara tvungen att kolla på paradise hotel igår för att se vem/vilka som vann. Jackie och Patrik är sköna, men tycker att Kristoffer och Erika skulle vunnit. Har i alla fall käkar frukost, gröt så klart. Mycket gott! 

Får se om jag kan rida idag, blääääää på vädret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tror ni fattar vad jag menar) 

Have a great day in this crappy weather. Love Linn
En sån här dag som denna kan man unna sig att googla bilder på Vin Diesel. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0