Kladdkaka i ugnen.

Skickade ett sms igår till Victor och frågade om receptet på hans urgoda kladdkaka, nu står min i ugnen och jag hoppas att den blir lika god som hans.

Gick upp vid nio och duschade, gick ut i hästhagarna för att laga staketet, Lucky hade fastnat igår ocg dragit sönder fjädern till handtaget. Händig som man är blev det lagat rätt snabbt, haha. Jag är verkligen flitig haha, eller inte. Ska alldeles strax gå ut och mocka i stallet och förbereda lite mer inför fredags trip till götet. Ska fylla ica-kassar med mat som pappa kan tömma i hinkar och lägga i blöt.

Mamma ringde innan och berättade att Christina Sport har en engen monter i GBG, KNAPPT LYCKLIG JAG BLEV! UNDERBART! Bara måååste köpa en luva till det nuvarande schabraket och köpa ett till. Mums mums mums.

På söndag ska Fellow åka till ridhuset och vi ska möta Gunilla där, hon ska ta med Telli så jag kan rida honom en sväng. Har verkligen inte ridit honom på evigheter!! Han kommer nog vara både pigg och glad tror jag. Hade varit kul om han hade visat sig mogen nog att gå Breeders i höst. Han är ju 4 i år och hoppar som en gud.

Här har vi ett hopp från 1augusti på Telli. Ignorera den skrikande skatan i bakgrunden, undra vem det kan va? (a)



Ett litet hopp från senaste gången jag hoppade honom. Tyvärr fick Gunilla inte med det bästa hoppet på film. Men detta är en häst
man bara älskar, så underbar.




Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0