Ångesten smyger sig fram

Har riktigt mycket ångest nu, kom inte iväg till träning pga vädret. Det snöar, blåser och är skithalt ute. Snart gräver jag ner mig, Kan inte göra ngn aktivitet ute och har ingen motionscykel(än). Fuck life. Istället för att träna fick jag sysselsätta mig med att baka en kaka till mammas jobb. Alla vill väl smaka av min goda specialare, chokladkaka med citron. yummi, men jag ska nog inte äta den själv eftersom att jag inte har tränat idag. Ska börja kolla runt på blocket och liknande efter en motionscykel.

Red Fellow och Lucky innan idag, både var jätteduktiga och tuffade på bra. Tyvärr hade de hunnit ploga emellan ritterna så när jag red Fellow var det nästan ingen snö där jag red på Lucky så fick rida en annan runda. Var ute 55min på Lucky och 50min på Fellow.

En låt som får mig på lite bättre humör just nu är Taio Cruz - I can be. En låt från 2007, men fortfarande bra.


It's time to be bigger, bigger, stronger, stronger, harder, harder... Love Linn

Kommentarer
Postat av: joanna

min fina linnsa, man maste chilla och unna sig ibland :) LOOOOVE

2010-02-03 @ 09:15:27
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: Ida

Du kan ta min motionscykel. Den slits inte ut direkt på detta stället!

2010-02-03 @ 21:29:18
Postat av: Linn Skjetne

Seriöst? Ska du sälja den? :)

2010-02-03 @ 21:43:04
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Ida

Jao används aldrig. Ta den!

2010-02-04 @ 08:39:08
Postat av: Linn Skjetne

GÄÄÄÄRNA!

2010-02-04 @ 08:50:07
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0