Alla hjärtans dag?

Ja tydligen var det alla <3's dag idag, orka. Nu när man är singel har man ingen koll på sånt(men kommer inte ihåg om jag och Victor gjorde något speciellt förra året heller). Ganska överskattat om jag får säga det själv. Den 14 Februari får alla singlar att känna sig meningslösa, alltså är det en meningslös dag. Så är det bara.

Dagen kommer att vara precis som en "vanlig" dag för min del, orkar inte käka choklad och titta på kärleksfilmer bara för att man ska. Har varit ute och ridit en mysig barbackarunda med min underbara älskling Lucky, fixade klart i stallet, nu kl 1 kommer det hoppning på tv. Efter det blir det lastträning med småpojkarna i stallet. Det kommer nog att bli intressant. Fellow har inte åkt transport på lääänge, inte sedan i september tror jag?! Skandal haha.

Nu ska jag göra en macka sen titta på världscupen, hoppas bästa Marcus vinner igen :)



Love Linn

Kommentarer
Postat av: borasryttaren.blogg.se

va med i min veckans blogg tävling :D

http://borasryttaren.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html#comment

2010-02-14 @ 14:42:33
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0