Meningslöst

Så tråkigt har jag så jag fyller i ännu en lista...

Vad heter du: Linn Skjetne 
Ålder: 20
Vad gör du: Absolut inget med värde i, fyller i denna listan...
Vad längtar du till: Att få träffa min pojkvänn igen.
Vad händer i helgen: Idag var det shopping, imorgon blir det stallet sen umgås med Hans. 
Senaste hånglet: Var med killen med det sk. stora H.et. Haha 
Hände nåt mer: Två veckor sedan, don't remember
Vad har du på dig: Jeans, tunika och tröja
Favoritöl: Ingen, öl är äckligt
Vad blir du glad av: Kärlek, bra musik mm.
Vad blir du ledsen av: Onödigt tjafs
Vad ska du göra idag: Sova tror jag
Favoritsnabbmatställe: Don't know
Vilken låt lyssnar du på nu: Much too soon - Michael Jackson
Vad dansar du till: Bra disco/dance musik 
Vem saknar du: Min gamla hund, Lassy.
Bästa Hang-outet: Ehhhhhhh vet inte, orkar inte tänka
Nått någon inte vet om dig: Finns nog inget, är ganska öppen som person

HUR

Svarar du i telefonen: "Heeej" eller "Hej det är Linn"
Gör du när du är kär i fel person: Vad skulle man göra?
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, känns old.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inga kontanter alls
Mycket är klockan: 20:38 just nu
Hur många kontakter har du på msn: 2, fixade en ny
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus med te och film

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Hans, "skulle vilja om jag inte varit så odräglig" skrattade lagom åt detta haha
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Hans
Pussade dig senast? Hans
Vill du kasta en sten i huvudet på? Cissi Wahlin(?) på p3 star, störig
Saknar du mest just nu? Ärligt så saknar jag fortf. min gamla hund.
Ska du träffa imorgon? Mamma, pappa, bror, Hans stöter säkert på ngn mer
Sov du med senast? Hans
Festade du med senast? Piloterna i ljhed
Vem fick du senast sms av? Louise Berg

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja, lätt
Önskat att du var det andra könet: Ja
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej, men hade velat haha

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej det gör jag inte
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Tuggummi.
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja tack gode gud för det
5. Har du varit med i en rättegång? Nej, hoppas jag slipper
6. Är du polare med grannarna? Nej kan jag väl inte påstå, närmsta granne är 90bast och har en son som är människohatare.
7. Vilka länder har du bott i? Norge och Sverige.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag till Hyllinge 
9. Har du haft en stalker? Nej inte vad jag vet, hade varit skoj haha
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Nej, gillade inte  musiklektionerna
11. Hur bra är din syn? Grymt bra.
12. Var är dina syskon just nu? Syrran är i Norge, där hon bor och brorsan är på ovanvåningen tror jag.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att Josefine ringde mig och ville lämna tillbaka två par byxor som hon fått av mig haha
14. Vem ringde dig senast? Hans
15. Vilken tid gick du upp imorse? 05:45
16. Vad ska du göra i helgen? Läs ovan
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "vid 4-5tiden blir bra, hade varit bra om du kunde släppa ut hundarna också(...)"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Hela bandet Parken i Linköping
19. Vad finns i din bakficka? Inte ett piss, önskar där låg en miljon
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Svarade på ett sms
21. Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av alarmet på mobilen
22. Vad ska du göra efter det här? Ge mina hästar kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0