tråkigt

Har en extremt tråkig lördagskväll. Ska nog sova snart så det blir en ny dag.

Julhandlandet gick i alla fall bra, fick köpt det jag skulle. Nästan i alla fall. Hittade även en jacka som jag vill ha, men såklart var den för stor och sen hittade jag en annan i min storlek, men så hade den rosa detaljer. Jag tål i rosa, helst inte i alla fall. Och definitivt inte på en jacka jag ska ha länge. Tror att killen i butiken tyckte jag var lagom petig, bra service där annars.

Ska försöka fördriva kvällen med lite te nu, imorgon ska jag träffa Hans en stund, bara sisådär 2veckor sedan vi sågs. Det är totally crazy, konstigt jag överlevt ens. Jag kanske är odödlig? Ja det måste vara den enda förklaringen.



Don't get to excited.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0