tiden går fort.

Idag är det en speciell dag, jag är glad. :) Som man säger, tiden går snabbt när man har roligt.

Precis käkat middag tillsammans med farfar, var ute och gick en runda innan idag, min kära kamera var med mig som trogen vän. Höll på att dö 2ggr där det var pissehalt. Som tur för er överlevde jag! Skulle egentligen till syrran ikväll, men det blev inget jobb imorgon ändå så stannar hos farfar. Blir att sova hos syrran & Kjetil från nyår till nyårsdagen.

Kan inte direkt skryta om att jag har det bästa internetet. Hoppas bara det funkar bättre ikväll när jag ska skypa med Hans från Chamonix.

Imorgon ska jag promenera till byn tror jag. Behöver verkligen röra på mig, får riktigt mycket mat här hos farfar haha. Är så mysigt här i Trondheim, hoppas jag lyckas fånga det på bild imorn. Då ska jag bannemej visa er.

bjuder på tre bilder så länge.


mamma jag har strumpbyxor, få inte panik...




hejdåe

Kommentarer
Postat av: mumm

Bra med strumpbyxer! Ingen lunginflammation nu eller hur?Men mössa och vantar, du vet vad mormor säger!Kram!

2010-12-29 @ 22:53:13
Postat av: Karin

Gud vad söt du är!

2011-01-01 @ 12:55:09
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0