Sweet child o' mine

En riktigt bra cover på Guns n' Roses's - "Sweet Child O' Mine".

Orleya - Sweet Child O' Mine.


Stallen är klara, nästan i alla fall, ska bara strö här hemma och byta vatten.

Mamma har varit så gullig och lämnat in min dunjacka på kemtvätt så som det ser ut nu slipper jag köpa en ny svindyr jacka - gott! Jag gillar min dunjacka, den är svinsnygg och bekväm. Har bara inte använt den på evigheter, inte orkat lämna in den för tvätt haha. Den kommer alla fall vara nytvättad och fin till julmarknaden i köpenhamn så det är ju alldeles utmärkt. 

Funderar på om jag ska slå in lite julklappar ikväll, det är ganska mysigt och jag blir ytters pedantisk när jag gör det. Jag älskar julen, jag älskar att ge bort julklappar. Önskar bara att jag var milijonär så jag kunde köpa hur många julklappar som helst till alla nära och kära. 

Det är så fint väder idag, jag vill åka skidor. Börjar gråta snart, har ingen lust att sitta hemma och göra ingenting. Ska verkligen försöka undvika lunginflammation i framtiden, blä. Bara att gå från Isop och hem idag var jobbigt, men ack så skönt det var att röra lite på sig!! Extas nästan. 

Hoppas det kommer lite mer snö och att det fortsätter vara kallt så jag kan plocka fram sparken en dag när får röra lite mer på mig hihi. Pappa har i och för sig redan provat på det haha. Såg helt galet ut, pappa på en barnspark(bara för att han skulle få plats med den lilla sparken i bilen) åkandes ner till ljhed för att hämta bilen på verkstaden haha. Såg hysteriskt roligt ut. 

Vet inte varför jag sitter här och skriver en massa gojja egentligen? Jo det vet jag, har ju inget att göra. Kanske skulle plocka fram mina körskoleböcker och läsa lite teori? Låter fruktansvärt roligt, dessutom tror jag att jag kan all teori redan, är ju bäst på det teoretiska. Körningen därimot är jag inte så hajj på. 



Fick bli en bild på mig och Emmis. Längesedan jag red honom nu, men till våren blir det andra bullar. Han är riktigt fin & snygg. Ikväll ska mamma och pappa hämta hösilage och då ska Gunilla få alla fina bilder från den dagen.

Nu ska jag försöka äta lite och sedan göra ingenting. Love Linn
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för dom superfina bilderna på Emmis hoppträning. Längtar till våren då vi kan ut och tävla dom små pojkarna.

Krya på dig - vi ses snart igen.

Kram Gunilla

2010-12-13 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0