Stort fan

Jag är ett stort fan av P3 som säkert många förstått, men just nu följer jag Musikhjälpen genom radion och svtplay(live). Ljudet är lite efter på svtplay men det funkar(kan ju lyssna på ljudet genom datorn så jag slipper fördröjning, men det är inte samma radiokänsla haha). Just nu är det Nour & Jason som håller i det, hur bra som helst. Nej nu kom Martina in också :D

Snart kommer mamma hem och då ska vi käka middag, blir soppa. Skönt i vinterkylan. Har nästan 21grader inomhus så ska inte klaga, nästan så man får värmeslag ju haha.

Ikväll ska jag sova tidigt så jag är pigg och glad. Inte så ofta jag inte är pigg och glad, men är som sagt lite tröttare nu efter att jag varit sjuk.

Lovely Lucky!


Förresten så har ni blivit lite bättre på att kommentera, fortsätt med det. Det uppskattas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Lucky!! Hoppas du snart blir helt frisk igen, så man får följa dig och din ridning igen. Tycker din blogg är superbra, kollar in här varje dag! Vet själv hur jobbigt det är att vara sjuk och inte kunna göra allt det som man kan i vanliga fall, jag blir helt nere och lite kocko i bollen faktiskt. Men det går över rätt snabbt igen bara man blivit så frisk att man kan göra lite =)

2010-12-14 @ 17:30:04
Postat av: Carro

Hej! har följt din amerigo historia här och undrar vad utprovaren hette som du hade problem med? ska på en amerigo utprovning med min pålle i veckan och det vore intressant att veta i förväg om det är samma, du får gärna svara via mejl om du inte vill hänga ut personen i en blogg.

har du hittat någon ny sadel förresten? du kanske har skrivit om det men då har jag missat det ;)

ha det gott, C

2010-12-14 @ 20:06:11
URL: http://camiro.blogg.se/
Postat av: Malin2

Linn lyssnar på Musikhjälpen och så ringer jag och stör, sorry :P

2010-12-15 @ 09:02:15
Postat av: Carro

Sv; Nej jag förstår att du inte rekommenderar dom, men tänkte prova hur det passar mig och min pålle iaf :) det är sofia som kommer hit. återstår att se hur det går!

vad blev det för sadel för er?

jag har funderat på black country annars, får se vilken jag gillar bäst, BC bygger ju sadeln helt efter mått men dom är så okända i sverige så det är svårt att få andras åsikter om dom!

ha det gott, C

2010-12-15 @ 10:06:27
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0