Nyår

Japp, nyårsafton idag då för er som missat det. Ska fira med syrran som jag skrev igår, precis duschat nu och försöker torka håret utan en hårfön, inte det lättaste kan jag lova, extra svårt eftersom mitt hår är 70cm långt. Blir lite förändring idag, ska färgas idag, tonade det bara de två sista gångerna och då har jag tappat så mycket färg(vilket är meningen), men nu vill jag ha färgen hela tiden. Trivs riktigt bra med det mörka håret :)

ett par av de byxor jag fick med mig hem igår från byn. ganska galet att jag kom i stl 24. korvskinn!


får se vad jag ska ha på mig ikväll, ska i alla fall ta med mig min käre kamera. Är ganska trött idag så får väl hoppas att mitt nyårsfirande blir bra ändå. har ingen jättestor ambition om fest, ska bli kul att träffa syrran bara :)

Ny favvolåt


Love is in the air


Gott nytt år på er alla! Hejjs svejjs

Kommentarer
Postat av: Malin2

Heta byxor, storlek 24 :O oh god, vi får allt biffa lite på gymmet när du är frisk!

2010-12-31 @ 14:01:28
Postat av: AmandaAmanda

Strl 24!? Du är galen Linn!

2011-01-01 @ 11:57:05
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var den nya sadeln sned eller?

2011-01-02 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0