Lonely sunday

Sunday today, yeah. Ska snart ut med mamms och leta gran(ar), efter det blir det Isop. Mamma har skottat snö hela förmiddagen och logger utslagen på soffan nu hahaha. Det gör pappa med, även om han inte gjort ett dugg haha, eller jo han har meckat med skrotkärran till bil.

Hans åkte härifrån vid 11, skulle köra hem till föräldrarna. I värsta fall ses vi inte förän efter nyår. Jag dör ju inte, men kommer kännas jobbigt. Eller jo, jag dör nästintill. Ska bli härligt att åka till Norge i alla fall, åka lite skidor och träffa syrran och farfar. Fina de är! Denna gången ska jag fotta massor, gjorde inte det sist.

Tror att Isop åker hem imorgon, sen på onsdag jobbar jag 4dagar framöver. Snart julafton, ska bli så kul att ge bort julklapparna som jag köpt hihi. Det är mycket roligare att ge bort än att få, även om det kan vara lite pirrigt haha. Själv har jag inte önskat mig något egentligen, fast hade varit en bonus om jag fått en telefon. Den jag har är lite opålitlig ibland. Får väl se vad tomtefar kommer med.

Fendi säger helluuuu!


Fendi som är en stor mupp just nu haha, vet inte hur många gånger han slitit sig sista tiden haha. Laggy är också en mupp, blir andra bullar när snösulorna kommer på. Olle skulle kommit i fredags och slått på nya dojjor på Laggy, men ikke. Kommer nu i veckan i stället.

Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

taaack :D

hoppas tomten ger dig en fonifoniii :)

2010-12-19 @ 20:05:43
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0