Lista

För lite att göra?!


Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: tom
Favoritgodis: naturgodis
Något du absolut inte äter: helst inte fisk
Kläder just nu: tiger-jeans, ullareds tröja, underkläder
Musik just nu: "san francisco"- låten
Vad sa du senast: "okej"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: stenåldern, lätt
Sommarplaner: Oj, det är länge till sommaren, men förhoppningsvis någon resa och lite roliga tävlingar
Fisk eller badkruka: gillar ju inte fisk, men badar gärna så fisk.
Saft eller alkohol: gillar inte saft, så alkohol. men absolut inte varje dag
Hur många kuddar sover du med: 5, i know det är kryddat
Favoritväder: molnigt varvat med sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en bästa vän, tändstickor & ett svärd
Spelar du nåt instrument: nej, omusikalisk
Morgon- eller nattmänniska: både och, lite lagom
Sparare eller slösare: beror på vad jag hittar
Bästa film: American History X
Tror på liv på andra planeter: aldrig funderat på det, men kanske ja
Kommer du ihåg din första kärlek: jau
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, mellanstadiekärlekar håller inte
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet, hade varit kul annars
Tror du på mirakel: yes, händer hela tiden ju
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Eh ja, why not liksom?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja för det mesta, ibland sviktar man
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: OM jag ska ha, 1 eller 2
Bio eller promenad: Bio med en promenad efteråt
Är du kittlig: Ja helt galet, speciellt vid revbenen och på knäskålarna
Snarkar du? Tror jag inte, inte i vanliga fall i alla fall
Stjärntecken? Lion, mjauuw
Rädd för insekter? Nej, jag är cool
Äckligaste insekten: Hmm, skulle vara en kackerlacka isf.
Största svaghet: Svårt att säga nej
Det här är jag bra på: att vara glad!
Bästa bok? läser inte böcker, tror inte jag läst ut en bok någonsinn. Skulle vara "låt den rätte komma in" i så fall. Bra bok. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga, lätt. Vadå tidssparande
Vad vill du jobba som? Något där jag blir rik
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Bloggar, offentlig dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja drömmer om en tatuering som slingrar sig vid ljumsken.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) halvstädat just nu
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? rädd och rädd, svimmar typ haha
Saltar du på maten? ja om jag har salt i närheten annars inte.
Gillar du att sjunga? ja, händer
Anser du att du är stark? stark som en björn
Brukar du sola? på sommaren när jag har tid över
Vad gör du om du får hicka? undrar vem som tänker på mig
Röker du? nej, blä
Snusar du? Nej!
Använder du knark? Nej absolut inte. Kommer aldrig på frågan
Kaffe, te eller inget? Te!!
Har du en besatthet? Tvångstankar så det skriker om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0