It's gettin' colder

Yep nu är det -17 grader ute, i skåne haha crazy. Det är bara jag som gillar det verkar det som. Och hästarna, de blir i alla fall väldigt fulla av energi i denna kylan. Ser så himla sött ut när deras skägg är fullt med is när de nosat runt i snön.

Jag vet kass bild, men jag var faktiskt sötare när jag var liten. Fottade med camen så det är väl inte så konstigt att bilden blev som den blev.


ska strax börja laga middag, spaghetti och köttfärssås blir det idag. Enkelt och fruktansvärt gott, det och tacos är favvorätterna. Medans jag lagar mat ska jag lyssna på min nya spellista, "supermys!" heter den. Behöver jag ens säga att jag saknar Hans? Åker han inte till Chamonix den 26.e ska vi försöka ses den 27.e. Den 28.e åker ju jag(om flygen går som planerat). Tycker flyget kan mellanlanda i ljhed så jag kan hoppa på där haha, hur praktiskt hade inte det varit egentligen?

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0