Granen pyntad

Granen är numera klädd med ljus och står uppställd i vardagsrummet. Det är nog den fulaste granen jag någonsinn sett, inte är den snyggt klädd heller, oj vad misslyckad jag är haha. Hittade i alla fal lite roligt skit på vinden när jag letade efter julgransbelysningen, alltid något. Satt och grät av skratt tidigare.

Nu har jag i alla fall fått tummen ur och ska söka in på utbildningar. Blir Idrottslärare, Kriminologi och Mäklare i malmö. Får se vart jag hamnar, hade lust på Journalistik, men då får jag läsa i Sthlm.

Snart kommer mamma hem och då ska vi laga mat, jag är hungrig!

Isop åkte ju hem idag så nu är det lugnt på den fronten, på onsdag jobbar jag fram till och med annandag jul. Cash är trevligt.

Jag saknar dig, gubben. Blir första julen utan dig...

Kommentarer
Postat av: mumm

Ohhh, Lassie världens finaste!

Tänker på honom varje dag.

Kram

mamma

2010-12-21 @ 06:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0