Fråga

Fick en fråga från en läsare vad jag jobbar med, så det kan jag väl ta och svara på här då. Antar att de flesta vet redan, men men. Just nu jobbar jag i ett galoppstall som hästskötare, hoppar även in och rider tur då och då. Till och med varit med ner till Jägersro ett par gånger och ridit där - riktigt roligt. Jag är timanställd så de ringer när de behöver hjälp. Vissa månader tjänar jag mer andra månader mindre. Hoppas de svaret räcker. Hemsida till jobbet hittar ni här. http://www.giersinglinden.se/


Suttit och läst en träningsblogg till en tjej som tränar BB och Fitness. Okej!!! Jag är helt sinnessjukt sugen på att träna nu, min kropp bara längtar efter att få bli svettig, öm och trött. jag läääängtar tills jag får slå upp dörrarna till gymmet igen... Jag hoppas på ännu bättre resultat nu när jag kommer käka/dricka protein regelbundet, mycket bättre att ta en shake än att käka mat när jag kommer hem från gymmet.

Imorgon lyfter Hans flyg till Chamonix, skönt för honom att komma iväg och åka skidor i över en vecka, men kommer såklart sakna honom. Det gör jag i och för sig redan eftersom att vi inte setts på en vecka, och längre dröjer det. Runt den 7.e kommer vi nog ses. Känns dumt att säga det men ska bli skönt när skolorna börjar igen så han håller sig i Ljhed på flyghögskolan! Då vet jag vart han finns i alla fall haha.

Imorgon blir det inte så jättemycket jobb, utag, mockning och intag. Sen kommer Johan och Kisse hem på kvällen. Måndag kommer Olle och skor sen på tisdag drar jag ju till Norge. Ska börja packa imorgon så allting är klart i tid :)

Hej på mig


Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0