Bytur

Nu ska jag strax klä på mig och ta en härlig promenad till Trondheimby. Jag hoppas jag hittar, annars får jag väl fråga någon :) Tänkte gå till Trondhem Torg och hälsa på syrran på jobbet. Är bara ett par minus här idag så det är ganska perfekt väder för en promenad, bara det inte börjar snöa så jag inte kan fotografera ngt.

Åt förövrigt värdens bästa frukost idag med farfar. Hur mysigt som helst!!!

Skypingen med Hans igår gick ju mindre bra, slutade med att han ringde istället, 20min kostade ca 50kr, men det var det helt klart värt. Ska försöka Skypa hos syrran imorn istället.

Nu ska jag ta på mig underställ och göra mig klar. See ya.

<3


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0