Blogg

Igår kom jag fram till att jag blivit extreeeeemt dålig på att fotografera. Ska verkligen försöka bättre mig och ta massor av bilder, till min hjälp kommer jag använda min lilla digitalkamera eftersom att systemkameran är så klumpig att ha med överallt. Sorgligt nog tar jag bättre bilder med den. Fast nu har jag övervägt det och det är bättre med några halvbra bilder än inga bilder alls.

Här kommer en liten bildbomb med bilder från mobilen i alla fall.

Klappen ute på ridtur. Han har alltid tungan ute. Hänger och slänger överallt. På tävling får vi binda hans tunga.


Fina trollungen


mys i höstas innan ridtur


Så kan det se ut att rida i galoppsadel


Världens bästa Lucky!


Fjodor posar efter en ridtur. Haha vad lite snö det fanns då


Vackrare dam finns knappast, även till salu.


Snö upp till knäna, i skåne?!?!


Fendi posar i morgonsolen


Sådär ja. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0