Träning hos Elina

Ikväll har jag och Lucky varit och tränat för Elina. Lucky kändes lika fin som vanligt och det gick bra. :) Kanske kommer någon video imorgon eller ikväll. Får se vad jag orkar med haha. Är sjukt hungrig men ska försöka att inte äta så mycket nu innan jag går och lägger mig.

Slog rekord idag, igen! Haha cyklade 1timme och 37minuter, måste motvilligt erkänna att det var ganska jobbigt haha. Långt blev det osäker på hur långt, men kanske 3-4mil? Får mäta med bilen en dag.

Longerade Fendi i roundpenen och det gick super, han såg fräsch och fin ut, skötte sig gjorde han bannemej också! ;)

Phiis fick vila, det gjorde honom gott.

Phiis i en härlig form hahahah!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller rita på eniro.se! Väldigt smidigt!

2010-08-03 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0