Tandläkaren

Har precis kommit hem från tandläkaren, ska citera tandläkaren " sånna här patienter gillar jag, perfekt ingenting att göra". Härligt att någon tycker jag är perfekt i alla fall, inte varje dag direkt.

Cyklade inom bageriet på vägen hem och köpte lite lunchfika till mig och Louise. Louise kommer nämligen hit vid elva och vi har ett paket att öppna i guess! Vi är spända som tusan och jag hoppas vi kommer gråta av lycka när vi öppnar.

Hade en mysig dröm i natt, varför kan inte drömmar slå in? :'(

Tycker ni borde gå in på den här länken och titta så fin Lucky är. hihi http://segcompanyblogg.blogspot.com/



finns även en till bild där, min pålle är grymt snygg, läcker & fin om jag får säga det själv. :)

Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0