Still alive.

Jag har varit ute och övningskört med mamma precis. Och tack gode gud, vi lever fortfarande. Haha okej jag kanske inte är kass, men är ju inte direkt klar för att köra i stan eller så haha. Det är så tråkigt att köra bil och jag har egentligen ingen lust att ta körkort, men det känns som ett måste. Jag cyklar överallt men det kommer ju inte hålla i längden, hur ska jag kunna ta med mig Lucky? På pakethållaren? Njaae bara att ligga i nu och skaffa det. Har ju lovat mina norska vänner att jag ska köra dem till Ullared så får ju hålla det, helst innan de slutar högskolan haha!

Blev inget gym idag, riktigt synd. Men men tar igen det en annan dag, blir lättare när gymmet är öppet till halv 10 varje vardag, så man slipper ha nyckel.

Hästarna har skött sig sista dagarna, hoppade faktiskt Phiis igår och han var en stjärna rakt igenom. Hoppade säkert 110cm, hur duktig som helst. Lucky känns som vanligt lite halvloj att rida ut på haha, han tycker faktiskt att uteritt är riktigt tråkigt och blir superglad av att få gå på ridbanan. Kanske för att jag nästan ALLTID rider ut. Aa jag vet det är tråkigt men vi har ju ingen ridbana så då har man inga andra val.

Inridning av Fendi kommer påbörjas inom kort, Johan kommer sitta upp på honom först och efterhand när han blivit lite van kommer jag ta vid.



Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0