Söndag

ja idag är det ju söndag som de flesta vet. tagit det ganska chill idag, tog det lugnt i stallet och hästarna kom in för en halvtimme sedan. De får käka lite hö och vila sig lite och snart ska jag ut på den första ridturen. Tror det blir långtur på både Lucky & Phiis idag. Fendi ska på promenad eller något, aktiverad ska han bli i alla fall. Tänkte faktiskt att jag skulle ta med mig kameran och ta lite nya bilder, han är så sjukt jävla fin!! Kan inte annat än säga att han är lite som Lucky. Mina tre pållar är för fin hihi. Aaah vilken hästnörd jag är alltså.

Var helt borta imorse haha, pappa kom in och bara "linn jag går ut och går i skogen en sväng" jag bara" ska inte mamma med?" haha åkey!?

Hade för övrigt en wierd dröm inatt.

Jag befann mig på ljunghusen hos killarna men wipps så var jag instängd i någon slags grotta med en okänd snubbe. Det fanns massor av vapen och jag klättrade upp på en klippa(i en grotta?) där blev allting som ett datorspel och jag började träna mig på att skjuta. Plötsligt kom den okände snubben upp till mig på en klippa med en drink, jag sa till honom att han inte borde dricke det eftersom att det kunde vara gift, han lyssnade inte och mycket riktigt blev han sjuk. Det kom en jättemygga och bet sig fast i hans rygg och jag hoppade fram till honom och skar av myggan från hans rygg med en machete, efter att jag stuckit den stora kniven i huvud på det "lilla" krypet. Tyvärr förlorade killen benet, fråga mig inte hur haha. Aja senare i drömmen var det dags för mig att agera actionhjälte. Fler män strömmade in i grottan och jag sköt allihopa i huvudet, konstigt nog dog inte alla, alla männen satt i regeringen(why that?!). Det kom in en neger som pratade knackig engelska och berättade att jag var en färdigutbildad soldat. What?! Jag ville inte bli soldat och bad om att få komma där i från, hade ingen lust att skjuta fler.

Sen vaknade jag.

Seriöst vad är det för fel på mig?!?!? Mamma brukar säga att det inte finns någon annan som har så konstiga drömmar som mig. Vette fasiken om det stämmer men konstiga är dem. Helt sjukt att jag kan drömma något sådant, kan inte ens döda en daggmask haha.

Macheten i drömmen, har för övrigt aldrig ens sett en sån i verkligheten...




Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0