Snabba svar

Först och främst, vad roligt att så många blev intresserade av skjortorna!! Och till er som ställt lite frågor i kommentarsfältet, maila i stället blir så svårt att hålla koll på allting här, men en sak kan jag svara på här som många undrat. Vi har ingen hemsida, inte än i alla fall. Definitivt något som kommer att skapas när vi kommit igång ännu mer. Tack alla igen!

Satt och svarade på mycket mail idag från er, närmare 10mail hade bara trillat in under natten/morgonen. Superkul verkligen.

Nu på kvällen var jag och mamma på klubben och hjälpte till och byggde bana. "återförenades" med Bengt Rosberg(banbyggaren) haha. Tränade för honom när jag red fälttävlan och vi snacka lite grand. Han tyckte det var kul att jag red fortfarande, men det enda jag kom ihåg från min bengt-tid var att han påpekade mina axlar att jag var för upprät haha. Negativa kommentarer sätter sig djup i ens benmärg :p

Aja jag cykade till och med till trolleholm, mamma mätte med bilen på väg hem och det var nästan exakt 2mil. Deiligt! Cyklade bara dit så några 4mil blev det inte. Tog i alla fall knappt en timme så det var ganska bra trampat. Fanns några sk. mördarbackar också, men det klarade jag ju av, tydligen!

Känns som om jag skriver helt flummigt idag, förlåt.

Imorgon blir det att ta stallet och så på morgonen som vanligt, sedan efter lunch/runt lunchtid ska vi i väg och paddla. Lånar pappas två kanoter, det blir jag, öyvind och ludwig. Tror att någon mer skulle med också så vi är två i varje kanot. Vet bara inte vem ännu.

andreas thorkildsen, knappt najs.


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Malin

Thorkildsen är sjukt najs!

2010-08-07 @ 22:32:06
Postat av: Farfar

2010-08-08 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0