Lilla jag.

Du heter: Linn Skjetne
Smeknamn: För det mesta Linn, men Binnie eller Pinnie 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ehh något med Winnerbäck

Beroende av: Vänner och familj, och såklart hästarna

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad tror jag

Stämmer det? ja till största del, men kan också bli riktigt arg/sur haha
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende tror jag

Hur imponerar man på dig? Går inte, haha jodå men bara man är sig själv så kommer man ganska långt
Brukar du skratta för dig själv? Händer lite för ofta faktiskt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Klar nu annars :)"

Var bor du? Mitt ute i ingenstans, skogen i Ljungbyhed

Trivs du där? Både och

Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" eller "Hej det är Linn"

Vem ringde du senast? Mammi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pratade om livet med Nicole haha
Antal timmar sömn inatt: 9timmar kanske

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Herregud, ja! Hatar när folk kommer för sent, får sinne haha   
Hur känner du dig nu: Seg som en skosula

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Fula, har fotfobi
Vad saknar du: Att ha hund, speciellt Lassy. Saknar Nicole & Joanna också.

Hade du en bra kväll igår: Ja den var super!

Favorit dryck på morgonen:  Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag blir trött, vilket varierar

Är du blyg? Absolut inte
Sysslar du med någon idrott: Ja, ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte har inte upplevt det ännu

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Klätt ut mig till byggarbetare och smörjt in mig med olja

Är du nöjd med ditt liv: För det mesta ja, ibland inte

Är du bortskämd: Både jag och nej skulle jag tro
Vad gör du i morgon: Rida, träna och det gamla vanliga

Vad är det värsta du vet? Falska människor & fisk

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad är det finaste du fått? Min underbara älskling Lucky
En speciell dag du minns: Finns många speciella dagar

Du samlar på: Minnen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
När grät du senast: 17juli 2010

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en b-kortsbil
Vill du gifta dig: Yes
Vill du ha barn: Njaae tveksamt

Är du musikalisk? Verkligen inte

Vad dricker du helst när du är törstig: Kranvatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Öyvind & Ludwig
2. Personen du pratade I telefon med: Nicole
3. Du fick SMS av: Nicole
4. Du kramade: Öyvind & Ludwig

IDAG
5. Kläder: Ridkläder & träningskläder
6. Bättre än igår: frukosten

IMORGON
7. Är det: Onsdag
8. Planer: Rida & träna, fixa lite inför mammas resa till USA
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inget vad jag vet

FAVORIT
10. Nummer: 16
11. Färg: Grön
12. Årstid: Höst
13. Saknar du någon?: Ja min farfar & syster
14. Humör för tillfället?: Trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Kollade mobilen
16. Vad åt du sist?: Müsli & yoghurt
17. Vad irriterar du dig på?: Tjocka människor som trycker i sig plockgodis & klagar på att de är tjocka
18. Tror du om distansförållanden?: Håller inte i längden
19. Vem tänker du på just nu?: Mig själv
20. Tror du att personen tänker på dig med?: haha ja antagligen
21. Vart reste du sist?: Till Trondheim i Norge
22. Vad gjorde du igår kväll?: Tittade på film med mina norska vänner
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa
24. Ler du ofta?: Ja
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen
28. Vilken färg har din tröja?: Svart-grå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Svär mest

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja
33. Vad gör dig glad?: Glada människor
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja det går väl alltid?
35. Är lycka överskattat?: Nej 
36. Kan musik göra dig glad?: Bara gladare

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja 
39. Har du en pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Både och
41. Är du kär?: Nej, hade gärna blivit det, på riktigt

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Ingen tror jag, försöker undvika äkta HAT
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej? 
44. Är du en mobbare?: Nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Har jag säkert
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Går inte i skolan
48. Favoritämne?: När jag gick i skolan var det Idrott & Matte 
49. Värsta ämne : Företagsekonomi
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: ?                                   



Love Linn



Kommentarer
Postat av: Amanda Lindahl

den där lånar jag :)

2010-08-17 @ 23:17:31
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Sofia

men herregud, absolut. Snodde den själv mohaha.



haha 19 och 20 !

2010-08-17 @ 23:53:10
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahahaha det var ju du som skrev svaren och inte jag :p

2010-08-18 @ 00:10:12
URL: http://kumupmaki.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag snor, har ap-tråkigt!

2010-08-23 @ 12:56:26
URL: http://jenniiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0