Har det bra

Jag har det ganska bra egentligen, känner mig väldigt glad just nu i alla fall. Träningen idag gick hur bra som helst, även om det var ben träning idag. Blev lite drygt 1,5timme. Johan skulle utmana mig i "plankan" han påstod att han skulle klå mig. De andra killarna bara "du vet att Linn är grym på plankan"(vilket jag inte håller med om helt). Johan gav upp efter 30sekunder och jag stod kvar 5minuter, haha. Älskar att tävla, ger allt+ lite till då. Kunde inte ligga på rygg och lyfta benen efter det, men det var det helt klart värt!

Här vi den berömda "plankan".


Ganska bra övning. Annars tycker jag det är ganska drygt att träna mage eftersom att man får göra så många reps. av allting. Ungefär 100 vanliga situps innan det börjar kännas, då har man ju hunnit bli uttråkad...

Imorgon blir det nog ingen träning, hade hoppat på att jag skulle till Gunilla en sväng och rida, men har inte hört ett ord från henne. Jättekonstigt. Ska prova ringa imorgon, hoppas bara det inte hänt något.

Annars ska jag nog hälsa på mina norska vänner imorgon innan de åker en tur till Norge.

Nu ska jag duscha lite snabbt sedan lägga mig och sova, behöver min skönhetssömn för att se om jag kan bli lite snyggare :D

Love Linn



Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Ja jag kände också lite på dem i Falsterbo i somras, och nu slog jag till och köpte dom ;))

Vilken otur att de inte riktigt passar.. Hade jätte tur så de sitter som en smäck på mig :)) Helt klart de skönaste stövlarna jag haft...

2010-08-25 @ 23:04:13
URL: http://lisakarolin.blogg.se/
Postat av: Karin

haha du e ju redan snygg =D

2010-08-26 @ 08:37:35
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0