Grymt pepp!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag längtar tills om några veckor, mamma & Niklas ska till USA och eftersom att jag fyller år om 8dagar så ska mamma köpa med träningskläder till mig!! Jag fullkomligt ÄLSKAR Nike's träningskläder och kan inte få nog av dem. USA har ett helt annat urval av Nike eftersom att de tillverkas där.

Hittat de snyggaste shortsen, t-shirts, tröjor & linnen!!! Vill ha dem nuuuuuu! haha

Denna är ju bara föööööör snygg, jag dör! Fanns inte i min storlek dock :(


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Bella

Och billigt är det, Nike, Levis, Wrangler, Ralph Lauren, Abercrombie & Fitch mm går att hitta till riktiga fyndpriser:)

2010-08-13 @ 10:26:15
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0