Frukost

Hästarna kom ut för en halvtimme sedan och nu sitter jag och knaprar i mig lite müsli. Är alltid så sjukt hungrig när jag vaknar och kan knappt bärga mig till frukost. Helt sjukt egentligen, när jag gick i skolan åt kan knappt någonting alls, frukost fanns inte i min värld och vägde knappt 50kg. Inte konstigt att jag aldrig fick några muskler när jag tränade på gym under skoltiden haha.

Pratade med min kära mamma igår kväll, härligt att catcha up lite grand. Dessutom insisterade mamma(nästan i alla fall haha) på att jag skulle åka dit nästa sommar. Så jag och Joanna har bestämt att vi ska åka i September 2011!! Helt fantastiskt, tänkte att vi skulle vara där 3veckor och ha det riktigt gött! Något som vi också ska göra som jag ser som en självklarhet, är att besöka Alcatraz!! Tänk att få gå in gamla fängelsehålor osv, helt magiskt. Dessutom är jag ju ett stort fan av "the rock" så kunde knappast bli bättre. Mamma & Niklas skulle dit i veckan tror jag, är ju måttligt avundsjuk!!

Har sovit på saken om ridturen med Phiis igår, kom fram till att det är en sjukt fin häst hihi. Är så glad att vi kämpat för honom så länge som vi gjort. Låt oss få lite lite medvind nu. Lucky lever ett härligt hästigt liv just nu i hagen, ser ut som han njuter av det. Mamma tyckte han skulle vila till hon kommer hem så då har han vilat i nästan två veckor. Stryker även honom från Osbys tävling nu i september. Så får jag se hur han känns till slutet av september när det är Sösdala, 120-120. Hade ju planerat in ett meeting i Karlshamn i oktober, men det borde inte vara några problem. Fast skulle han åka till vet och vi hittar ngt eller så, så klart stryker vi då. Ingenting är mer värt en min prins hälsa.

ALCATRAZ!!!!!!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack <3 Ja de kan jag :)

2010-08-30 @ 10:08:08
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Lola

Jag var på the rock förra året. mycket spännande, men obehagligt.

2010-09-04 @ 17:58:18
URL: http://lolaskager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0