Fantastiskt, härligt & underbart.

Haft en helt fantastisk kväll, eller ja nästintill i alla fall. Det enda som fattades på gymmet idag var lite sällskap haha. Annars gick allting helt perfekt, tränade bröst & biceps idag, massor av olika övningar och jag sprang en liten runda på 3km på löpbandet också. Allt som allt tog det 2timmar ganska exakt. Cyklade till och från gymmet vilket ger en cykeltur på 40min totalt. Innan idag var jag även ute och gick med Fendi, han var så snäll och mysig så. Gick väl ca 20min.

Fick äntligen slagit på Phiis sko ordentligt idag, P-O kom ut och gjorde det, evigt tacksam. Imorgon ska Phiis få gå en lång ridtur på morgonen. Vid lunch beger jag mig till klippan för en dejt med Louise, efter det ska jag titta till fördelsedagsbarnet Rebecca som fyller 20år! Kanske får ta med henne en sväng på systemet haha.

På torsdag blir det lite jobb och det är jag jätteglad för hihi. Låter helt galet men jag gillar det, riktigt mycket. Johan och Kisse är så trevliga och hästarna också.

Ska nog käka ngt efter träningen, kroppen är ganska utpumpad och jag kan inte annat än älska denna känsla.

Min fina cykel som används varje dag, tänker på Lucky varje gång jag cyklar på den!


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0