Energin flödar

Red Phiis ganska sent idag, var hemma 21.00, lagom till deras kvällsmat, kom in, hade sjukt mycket energi. Och vad gör jag då med den? Jo blir av med den, cyklade mig en tur från 21.25 till 22.05. Riktigt skönt! Hade bara ridit en häst idag, simmat lite och sprungit på stranden med Molly, var så illa tvungen att cykla med. Men det var ju tur att jag hade lust till det med.

Blev väldigt glad innan, skulle precis skicka ett meddelande till Ludwig & Öyvind om vi skulle hitta på något nu när de kommit "hem". I samma sekund som jag började skriva kommer en bil inrullandes på gårdsplanen, mamma säger "vänta ska jag hämta henne", och till min förvåning står Ludwig & Öyvind där ute! Aaaaah knappt glad, började nästan gråta av lycka haha. Låter kanske konstigt, men så goa vänner får man leta efter. :)

miss you love.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Farfar

Jeg beklager at mine fysiske aktiviteter både er hemmet av hva jeg plages i min kropp som igjen gjør at jeg ikke er utkvilet etter søvnløse netter.

Jeg er veldig stimulert når jeg ser hva du har av givende interesser. Vet du hvor glad jeg er for deg?

2010-08-04 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0