Dagen efter

Idag är det en sk. "dagen efter" haha. Jag vet inte om jag ska säga att jag kom i natt eller i morse? Kom precis hem till att ta ut hästarna kvart i 6 så det var ju perfekt. Kunde tro att det var planerat in i minsta detalj. Tyckte det var lika bra att mocka direkt så det gjorde jag innan jag gick in och sov. Vid halv 12 gick jag upp för att käka lite och vid halv 1-1 drog jag till galoppisarna och tog in dem.

Kvällen igår var trevlig, satt och pratade om livet med Öyvind i x-antal timmar utanför en kyrka, haha. Men härligt var det, längesen jag hade ett sådant seriöst snack. Ibland behöver man helt enkelt prata av sig en gnutta.

Är lite halvseg nu och skulle behöva sova lite men nej. Snart kommer fina becci och vi ska bara ha det mysigt och umgås. Behövs!

Jag på systemet igår haha, hör ju till på ens 20årsdag! Grattis från kassörskan fick jag med :D


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nog glad och söt :D

2010-08-21 @ 22:52:20
URL: http://htt
Postat av: Louice Råå

Grattis i efterskott :D

2010-08-24 @ 00:47:25
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: Farfar

2010-08-28 @ 07:26:07
Postat av: Farfar

Vi er vel heldige med fødselsdagene våre. Det er fine opplevelser i Skåne og i Trøndelag!

På det viset er det kjekt med været og alle hilsener til hverandres jubileum! Mitt største ønske er at vi om ikke lenge kan treffes, for vi har rom nok i Skånegården og i Trondheim og det må håpe å benytte når man er så glad for hverandre!

2010-08-28 @ 07:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0