Ätit

Herreguuud(känns som jag använder det ordet hela tiden) vad jag har ätit mycket. Mår helt illa, nu ska jag inte äta en bit innan jag går och lägger mig. Väntar på att mamma ska ringa från san fran.

Var ute en lååång tur med Phiis, han var hur fin som helst idag. Han blir glad när han får låna fin utrustning av Lucky, typ som CWD brösta, snakestyle-träns från dyon osv. Han blev även frissad idag så han såg lite ordentlig ut, lilla kraken.

Fy för bakade en kladdekaka igår(dålig inspiration från sandra haha), fattar inte varför jag gjorde det, ska verkligen inte äta sådana onyttigheter... Blir att träna hårdare än någonsin på gymmet denna veckan efter en gigantisk kaka haha.

Aja efter att jag snackat med mamma i tele ska jag upp en sväng med Fendi så han från springa av sig.

Jag vill knoppa och tävla Lucky....
 

såååå glad var Phiis! haha han funkade faktiskt väldigt bra på tvådelat gummibett!


Troll i hagen idag, hon är så fin. Nästan helt återställd nu. Snygg fluga!


Trollis!


Klapp, så snygg modell! Den hästen har nog inte ett gram för mycket fett.


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0