100% träning!

Yes vad glad jag är, träningen gick superbra idag och det var 100% som gällde, 1timme och 45min!! Inte för att vara sån men tycker det är lite tragiskt när jag ser killar kämpa med 6kilos hantlarna... Inte ens jag använde de när jag började gymma där. Menmen bra att börja någonstans i alla fall, all cred till dem.

Tog som jag sa innan idag ben- och axelpasset idag. Imorgon blir det rygg & biceps. Gjorde även en ganska tuff magövning idag med 20kgs vikten, trapsövning blev det också. Faktiskt blivit ganska stark i axlarna nu, vilket gläder mig. Kan göra 5or med 16kgs. Känns för jäkla bra haha.

Såg något kul idag också, kommer återkomma med det när jag kan haha.

Imorgon kommer Becci och hon skal provrida Arken, hoppas det går bra. Hade gjort mig glad och alla andra hihi.

Nu ska jag ta något litet och äta sen blir det duschen och sängen. Börjar redan känna av mina små kycklingben. Tror att träningsvärken kommer vara olidlig på onsdag, får väl se med det. Ha det gott allt folk.

Vet inte varför jag lade upp denna bilden, men "jag saknar lucky". Även om han finns, så saknar jag den gamla. På bilden är han inte sig själv. I hope you'll come back to me...


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Linn då, mobba inte killarna ;) Inte alla som är som du, stålis! Själv håller jag mig till mina 1kg hahah!

2010-08-31 @ 12:58:30
Postat av: Sofia

han kommer tillbaka!<3

2010-09-06 @ 17:27:19
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0