snabbt inlägg

kl är halv 1 och jag ska cykla iväg till galoppstallet och jobba lite, strålande sol idag och lite vind. Ganska perfekt faktiskt. Har precis ätit lite lunch, tillagade pasta och korv, ät lite på korven och den smakade skit. Inte så konstigt eftersom att den gick ut på datum för 2månader sen. Blää. Dock har den varit nedfryst, men jag äter inte sånt ändå.

Red en långtur på Phiis innan, skulle rida fellow men eftersom att jag ska träna Lucky ikväll så kunde jag inte rida honom på morgonen och blir han inte riden först blir han totalt knäpp i stallet. Fick ta ut dem och mocka, får se om jag hinner rida Fellow en runda när jag kommit hem. Tror jag ska rida Telli en runda efter träningen med Lucky också, om Gunilla svarar på mitt sms.

Nu ska jag kolla så hästarna har vatten i hagarna och ge dem mat. Sköt om er allihopa.

130cm i Åsbo PK


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Åh vad bra, då kan vi ta det nästa gång vi ses !



Skall jag anmäla oss till den där mässan så vi kan få lite tips ? Tror du att du kan gå, hade varit grymt nyttigt tror jag !

2010-04-22 @ 18:56:31
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0