Ovanligt pigg

Jag tror att jag är ovanligt pigg idag bara för att jag inte kunde gymma igår, rastlös som fan var jag och bakade en kladdkaka istället. Inget gym idag heller men ska i stället bli snygg i fejjan och hoppa Lucky lite inför helgen. Bra kombination va?

Mamma skulle försöka få tag Elina och se om vi kunde komma och träna lite, jag håller tummarna att hon och Sigge kommit hem från alla tävlingar utomlands. Inte tränat för Elina sen i november så det var ett tag sen. Elina och Ted Nätterqvist är de bästa tränarna jag tränat för, gillar när tränarna säger rakt ut vad som ska ändras och att man inte bara säger de som är bra för det har man ingen nytta av. Visst ibland kan det vara bra att dom säger "bra ridet där på den linjen", men huvudsakligen är man på träning för att lära sig saker så då är det de negativa man ska höra, så det finns en chans att ändra det.

Igår bestämde jag mig för att söka in till unghästutbildningen i Flyinge så ska fylla i alla papper och så ikväll eller imorgonkväll. Så får man ju bara hoppas att man kommer in? Har ju tränat en någon gång för Astrid innan som håller i utbildningen så hon vet att jag kan rida någorlunda i alla fall haha. Har ju i stort sätt bara ridit och utbildat unga hästar under hela min tid på hästryggen. Unghästar är skitkul med, wiiie :D

Skänker en extra tanke till Louise som blivit opererad nu och jag hoppas att allt har gått bra <3

Louise och Ember.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Tack vännen ! Du är en pärla ! Jag är hemma och jag lever, lite i alla fall ;) Kanske kan ses nästa vecka, Om du har möjlighet att ta dg till Ängelholm ?



Åh, vad kul med unghästutbildningen! Du kommer in, den stjärnan som du är<! :)

2010-04-15 @ 18:09:19
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: caroline

SV: ja Bullterriern är vår en mycket speciell hund hehe;)

2010-04-20 @ 19:32:05
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0