Matkåt.

Ja för er som är lite pryda så ursäktar jag rubriken "matkåt", men nu är det faktiskt så att jag är det, ja matkåt. Kåt i mat. Jag är helt galen i mat nu för tiden och känner nästan ingen mättnad förän det är för sent och jag har lust att spy haha. Dock spyr jag inte så var inte oroliga. Har i alla fall precis käkat en stor lunch med pasta och kyckling. Lätt en favorit som ständigt återkommer.

Igår var jag extrem. Ja extrem.... Kl 21.40 hade jag så sjukt mycket överskottsenergi och begav mig ut på en 40min löprunda ner till byn och hem igen. Jag måste erkänna att det är något av det skönaste jag gjort på riktigt länge. Jag var så lycklig och endorfinerna flödade efter löpturen och jag flög iväg på rosa moln för en liten stund. En kvällstur ska jag lätt göra om igen, det är så stillsamt ute och jag känner mig ännu bättre när jag vet att det är fredag och alla andra är ute och får i sig flytande kalorier i form av alkohol och jag befinner mig ute i full fart på vägarna.  

Snart kommer mina kära vän Louise hit med Ember och vi ska rida ut. Jag ska rida Phiis så det blir nog livligt haha. Vi ska jobba lite också så det blir alldeles utmärkt :)



Nu måste jag skynda mig ut för att mocka och fixa allt innan.

Puss på er!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: rebecca

ärligt talat så är du precis som jag!

hellre en härlig träning och en mysig hemmakväll än att festa!

love you, (och förlåt att jag är så dålig på att höra av mig och verkligen bestämma en dag då vi ska träffas. förlåt förlåt förlåt)



always me and you.

/lillasyster

2010-04-11 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0