Jag lever

Heeej alla läsare, jag lever bara lite dålig uppdat. här i från min sida. Haft fullt upp de senaste dagarna med gym, ridning träffat härliga Becci, gått promenader osv.

Hade ett riktigt härligt gympass idag och fick lite nya tips på andra benövning. Övningar som jag egentligen kunde sedan innan men som behövde få lite nytt liv igen haha. PÅ något konstigt sätt hann jag inte helt med allt jag skulle. Benövningarna tog extra lång tid idag, men tränade dem ordentligt i alla fall. Körde lite axel-träning med.

Vägde mig också, alltid lika besviken haha. Men orkar seriöst inte ta tag i bantningen nu, jag mår bra och så länge jag gör det finns det ingen anledning att ändra på ngt. Mitt liv leker nu och jag älskar det mesta!

Fått  tag i sadeltekniker nu och vi ska dit på söndag, yes! Ännu en dressyrtävling på söndag haha. Hoppas på lite hägre procent denna gången, men är ett nytt ställe så man vet aldrig. Fellow är ju ändå bara 5år.

Klockan är nu 10 och jag ska snart hoppa ner i sängen och sova. Känner mig mindre pepp på att sova, Journey får mig på ett riktigt piggt och glatt humör.

Journey- wheel in the sky


sjukt bra och go gammal låt. Kan inte annat än tyckas om :D

Hästarna gick bra idag, duktiga pållar. Ska väl försöka komma iväg och hoppa Lucky ngt nästa vecka, ingen jörgenträning denna eller nästa vecka. Dessto mer gym för min del. Like it. Bra Lucky inte är tvungen att hoppa varje vecka med.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen sova.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du behöver inte banta Linn!

Jag har itne sett dig p jättelänge, men förut var du iaf smal som en sticka, och jag har sett dig på bilder nu och du är fortfarande jättesmal!!

love you

2010-04-09 @ 13:59:19
Postat av: Lina

Vadå Banta? Säger som Rebecca, du ser väldigt smal ut på bilderna och jag antar att du har mer muskler än "fett". Så mycket som du tränat så bör ditt lilla fett du har börjat bygga om sig till muskler och pang så går också vikten upp, sorligt men sant. Men något positivt är ju att ju mer muskler man har, desto högre förbränning, desto mer gott kan man äta med gott samvete. Haha

2010-04-09 @ 20:56:53
Postat av: Linn Skjetne

Tack tjejer :)

2010-04-09 @ 20:58:08
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0