Inge bra.

Mitt ansikte mår inte riktigt bra nu, fått utslag som bara blir större och större. Undrar lite över vad det kan va, kliar lite men låter bli. Vill inte att det ska bli större. Ser ut som fan i alla fall, huden bara trillar av hahahahaha. Sitter och tröstar mig själv lite med 30 seconds to mars, grymmmmmmmmmmt bra.

Var nere och gymmade innan idag, det gick bra, rygg och biceps idag. Ludwig var tillbaka på gymmet och det gjorde mig glad. På onsdag är antagligen lite fler där och gymmar. Stereon har gått sönder där nere så är riktigt tråkigt att träna utan musik. Var bara jag, mattias, gustav, ludwig och anders(lasar kom efter att alla var klara) där idag haha. Man är ju där huvudsakligen för att träna men rätt chill om man kan samtala med någon :D

Följde Lasar till boendet och snackade lite med killarna där. Cyklade senare hem och gav hästarna mat och borstade dem. Gjorde senare mat som jag tryckte i mig haha, chili con carne, pasta och sallad. Möööö nice :D

Nu ska jag hoppa in i duschen sen försöka smörja in mina sår/utslag lite. 

bild på mig igen...


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0