Godmorgon!

Kl är lite över 8 nu och jag ska ta ut hästarna. Luckys sko sitter lite snett så får vänta med att rida honom tills Olle fixat till det. Senast på fredag, men måste försöka få till det innan annars kommer Lucky bli lite smått gaaaaalen. Hoppas på att vi kan åka iväg till honom ikväll eller ngt. En vilodag kan han klara av men när det blir två, tre då blir han bananas. 

Har precis ätit frukost och är ganska pigg idag ändå. Somnade lite innan 11 igår och jag hade en skön dröm om att jag och Louise hade utställning i GBG. Sen hade de bröstor och martingalar av CWD för 500kr, vilket dröm va? Haha 

Ansiktet gör ont kanske ska ringa vårdcentralen? Världens sämsta ställe, men kan ju i alla fall mer än mig. Fått ny tid till käkkirurgen nu också, 5maj is the shiet.

Killen som sjunger får gärna ringa mig när jag ska sova så kommer jag somna helt underbart skönt med den rösten. Är för övrigt helt kär i denna låten. Alter Bridge - Watch over you


Ha en underbar dag, love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0